24 jun au_privilege_charlotte
“Au Privilège onderscheidt zich met haar activiteitenaanbod.”
Dag Charlotte, u woont sinds 2021 in een serviceflat. Hoe bent u hier beland?
“Ik was op zoek naar een nieuwe woning en ik hoorde van anderen al goede dingen over Au Privilège. De directeur gaf me een boeiende rondleiding en ik voelde meteen dat dit de beste keuze zou zijn. De rondleidingen in andere huizen deden me niet veel. Hier merkte ik meteen de leuke sfeer en ik wou daar graag deel van uitmaken.”
En is dat leuke gevoel gebleven?
“Zeker wel. Ik ben bijvoorbeeld héél tevreden over het eten. Ze luisteren hier echt naar mijn noden. Soms lust ik een bepaalde maaltijd minder. Als ik dit dan vermeld, maken ze een ander gerechtje voor mij. Zo heeft iedereen het naar zijn of haar zin.”
“Au Privilège valt ook op met haar activiteitenaanbod. Ik ken mensen in andere zorghuizen die nauwelijks activiteiten hebben. Hier organiseren ze er elke dag van de week.”
Bewoners kunnen zich onmogelijk vervelen. Wat zou u zeggen tegen mensen die geïnteresseerd zijn in een serviceflat?
“Ik zou zeggen: kom gerust eens een kijkje nemen in mijn flat. De zorg is van topkwaliteit, het personeel helpt ons met de glimlach. En ze reageren trouwens heel snel als ik ze nodig heb.”
Blij dat te horen en bedankt voor dit leuke gesprek.
DE SERVICEFLATS ZELF EENS ONTDEKKEN?
Dat kan! Kom vrijblijvend langs en ontdek zelf de rust, het comfort en de gemoedelijkheid.